لاغري، رژيم لاغري، كاهش وزن، تناسب اندام، مرغ گريل و پنير پارمسان لاغري، رژيم لاغري، كاهش وزن، تناسب اندام، مرغ گريل و پنير پارمسان

لاغري ، كاهش وزن

مرغ گريل و پنير پارمسان

مرغ گريل و پنير پارمسان

با توجه به تعطيلات پيش رو، و اينكه شما وقت كافي براي ورزش كردن داريد، تصميم گرفتيم كه طرز تهيه يك نوع خوراك، كه كالري شما را براي اين فعاليت ها تامين كند، آموزش بدهيم. البته دقت داشته باشيد، در كنار رعايترژيم لاغري ، نياز هست كه كالري روزانه را هم تامين كنيد.

بعضي ها فكر مي كنند كه براي لاغري ، بايد هيچ چيزي نخورند. كه اين اشتباه است. براي لاغري و كاهش وزن بايد متناسب به فعاليت ها و مقدار كالري مصرفي، تغذيه داشت. اميدواريم كه با رعايت اين نكته بتوانيد رژيم لاغري و كاهش وزن خودتون رو براحتي دنبال كنيد. نام خوراك امروزمون، مرغ گريل و پنير پارمسان در فويل هست.

جدول ارزش غذايي:

كالري ۳۳۹ كيلوكالري
چربي ۱۱ گرم
كربوهيدرات ۲۰ گرم
شكر ۳ گرم
فيبر ۳ گرم
پروتين ۴۲ گرم
نمك ۰٫۵۳ گرم    

مواد لازم:

۱ عدد سفيده تخم مرغ
۵ قاشق خوراك خوري پودر پنير پارمسان
۵ عدد فيله مرغ درشت
۳۰۰ گرم سيب زميني (خرد شود به شكل مكعب هاي كوچك)
۱۴۰ گرم نخود فرنگي
تعداد انگشت شماري برگ اسفناج
۱ قاشق خوراك خوري سركه سفيد
۲ قاشق چايخوري روغن زيتون


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1395/9/27 ساعت: ۰۸ توسط:tansaz :